Sanningen om blondinbellas money ?

(Från DN)

....En annan är att Isabella Löwengrip hävdat, i en intervju med DI Weekend, att hon drar in mellan 300.000 och 400.000 kronor i månaden i annonsintäkter.

Men nu ser det ut som att den unga bloggaren tagit i lite i överkant. Omsättningen för det förlängda räkenskapsåret som började den 16 augusti 2007 och slutade den sista december 2008 är totalt 433.000 kronor. Det är 26.000 kronor per månad. Bolaget har haft en anställd och personalkostnaderna uppgår till knappt 200.000 kronor, enligt bokslutet. 

Vinsten efter skatt är 113.000, knappt 7.000 kronor i månaden. Bra fickpengar för en 18-åring. Men knappast de miljonvinster som Isabella Löwengrip talat om i intervjuer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena.

på beloni.devote.se driver jag en killblogg med otroligt läsvärda inlägg kan jag lova dig. mitt senaste inlägg om saknad har redan fått flera läsare att börja gråta.



kan jag beröra dig också med mina texter? gå in och läs själv, besviken lär du knappast bli.



/Beloni, där text säger allt.

2009-10-08 @ 18:04:41
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: sevan

Det här betyder allt ! ( Ta inte detta som reklam , jag vill bara ha lite stöd ) Jag vill verkligen att du röstar på mig ! Du vet nog hur det känns när man verkligen vill något , då vill man verkligen att det man vill ska ske! Klicka på länken här nere och sen finns det en liten länk och sidan klicka på rösta så blir jag skitglad ! <3

( Säg till när du röstat så länkar jag dig )



http://www.tv4.se/1.1173520?i=130

2009-10-08 @ 18:29:50
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan kontakta dig:

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0