Men sluta klaaga..

" uppdatera, sämsta skvallerbloggen , blablabal "
Ja okej, jag är en människa ? Ingen robot som ska sitta och skriva en massa skvaller till er !
Jag har också ett liv och kanske en vääldigt bra anledning till varför jag inte uppdaterat, kanske någon i min närhet dött, eller nåt annat hemskt , tänk efter lite ..


Nu är jag här iaf, men det blir inget skvaller än på ett tag. Kanske imorgon..

MEN ANNARS , SÅ ÄR JAG TILLBAKA PÅ MÅNDAG
OCH DÅ LOOVAR JAG , FLERA INLÄGG PER DAG !


Kommentarer
Postat av: sia

Jag förstår dig... du har också ett vanligt liv inte bara ett att sitta ocgh skvallra :)

din blogg är bäst!

2009-10-21 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan kontakta dig:

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0