Hahaha suck.



1. Ja jag har besökare, ligger just nu på 126 men lär fixas lite mer under kvällen :)
Kan lägga upp bevis if you want to ?.. Fick ett par stycken fler igår också.

Och det behöver jag ju inte oroa mig om ifall samma person sitter anonymt och kommenterar 3 kommentarer i rad ? :D

2. Jaa men :s ?.. tänker inte ens argumentera om det där haha !

3. Nejnej och åter nej. verkligen inte ! Dom är inte liknade på något sett,
Paulinas LG hon köpte är en ganska b-telefon, men den är väll ganska cool.
Då jag kännre någon som har likadan, blackberry är fan bästa mobilen du kan få tag i !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru du , jag va ba "otrevlig" eller nåt på den första av dom där kommentarerna ! jag va vänlig på dom två andra, ba sa det helt vanligt. så bli inte så sur haha

2009-10-13 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan kontakta dig:

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0